BON SABOR AFHAALCENTRUM

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 305 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bon Sabor Afhaalcentrum. Meer weten? Ontdek meer

13 jun 2026 om 20:59 Heerlijk eten prijsverhouding goed en snel bezorgd . Ik vind het een super toko
12 jun 2026 om 18:43 Was koud en kip was zo droog, eten weggegooid.
11 jun 2026 om 19:52 Nooit mijn eten gekregen
11 jun 2026 om 19:00 heerlijk
7 jun 2026 om 20:22 optijd afgeleverd. smaakte goed
1 jun 2026 om 12:35 absoluut geweldig vooral jullie saté ku batata.
29 mei 2026 om 19:18 het duurde lang en het was koud vaker daar besteld was prima helaas vandaag niet
25 mei 2026 om 5:26 smaakte heel erg lekker en het was ook heel goed verpakt.
24 mei 2026 om 21:28 smaakte heerlijk!!
23 mei 2026 om 18:37 Too much sauce, which leaked everywhere. Recommed to pack better the products and reduce amount of sauce (since is completely distorting the taste of the meat). Also not sufficient salt in the food.
19 mei 2026 om 17:16 ja alles was goed
19 mei 2026 om 12:11 heerlijk zoals altijd