Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Bon Sabor Afhaalcentrum. Meer weten? Ontdek meer
Alessandro
13 jun 2026 om 20:59
Heerlijk eten prijsverhouding goed en snel bezorgd . Ik vind het een super toko
Ilan
12 jun 2026 om 18:43
Was koud en kip was zo droog, eten weggegooid.
Rigwenio
11 jun 2026 om 19:52
Nooit mijn eten gekregen
d
11 jun 2026 om 19:00
heerlijk
Poppy
7 jun 2026 om 20:22
optijd afgeleverd. smaakte goed
Orvill
1 jun 2026 om 12:35
absoluut geweldig vooral jullie saté ku batata.
Ishwar
29 mei 2026 om 19:18
het duurde lang en het was koud vaker daar besteld was prima helaas vandaag niet
s
25 mei 2026 om 5:26
smaakte heel erg lekker en het was ook heel goed verpakt.
Altagracia
24 mei 2026 om 21:28
smaakte heerlijk!!
Andreea
23 mei 2026 om 18:37
Too much sauce, which leaked everywhere. Recommed to pack better the products and reduce amount of sauce (since is completely distorting the taste of the meat). Also not sufficient salt in the food.